четвртак, 13. октобар 2016.

Wolf's Hunger - Bež'te živi, vraćaju se mrtvi 2016 (Recenzija)


Vukovi su se konačno oglasili i krajem juna ove godine okrvavili zube sada već poznatim singlom ''Gvozdeni put'' - za koji su snimili i spot te' nam jasno i konkretno dali do znanja šta nas očekuje na novom albumu. Do dana izlaska spota ja se i nisam previše interesovao za njih... Prosto sam ih kao kolega muzičar poštovao i površno pratio njihov rad, ništa više od toga. Možda nije popularno da u uvertiri recenzije kažem sledeće? Ali ja danas sebe smatram tek ošurenim fanom ovog benda, jer su me prosto preklali muzikom sa novog albuma ''Bež'te živi, vraćaju se mrtvi.'' Nije da album nema slabih momenata i šupljina... Ali sam duh albuma sve to stavlja u drugi plan te' u narednim redovima nisam štedeo superlative.


Novi album Wolf's Hunger je najjasnija mešavina black metala i trash metala. Dakle wolfsi su još uvek verni zvuku koji neguju od početka, i to je vredno svakog poštovanja. Prva pesma na albumu je i naslovna numera ''Bež'te živi, vraćaju se mrtvi.'' Rif koji me je odmah podsetio na jedan bend zapadnjačke thrash metal škole i baš zbog tako jasnog i ne prekrivenog uticaja, kupio me je na prvu. ''U vatru sazdan'' je numera koju uvodi sablasno razlaganje koje se u par navrata pretvara u black metal rifčugu i konačno nakon minut uvertire uvodi nas u priču. Ova pesma je čist paganski black metal sa tekstom teškim kao dvovekovni hrast. Te bih izdvojio deo teksta:
Уздигни се древни Боже. Што чекићем створи свет. На олтару вечне ватре. Путу Права ја сам заклет! Пламеноме сунцу се клањам И халдном ветру што немир носи У ватри мој род је саздан Словенска крв што крсту пркоси.

 ''Gvozdeni puk (Kult rata)'' ovu stvar sam delimično nahvalio još na početku teksta te' ne bih previše kitio već okićeno. Brzo, jako, moćno i iz srca. ''Vostani Serbije'' - još jedna pesma koju uvodi razorni rif, propraćen solažom u Kerry King stilu. Veći deo pesme prate nagle promene ritmova. Ali poseban u pečat pesmi daje deo od 03:15 min. 

Naredna pesma je prosto čvrsta balada. Melodična a u isto vreme rifovski čvrsta i mračna. U pitanju je pesma ''Rusija'' koja slušaoca ne ostavlja ništa drugo no' da još jednom stisne ''play'' jer prosto se uvuče pod kožu. ''Slava gromu'' je pesma koja obiluje brzinom, melodijom, himničnošću i zimom. I prosto više ništa ne želim da dodam...



''Lešinari će slaviti moje ime'' je klasična thrash metal razbijačina koja u refrenu neguje staru školu ovog metal podžanra. Ali već posle prvog refrena sledi solaža koja je most koji me je na trenutak preveo u black metal krljačinu i ipak uverio da ovde nije sve tako thrash. Mnogo promena i izleta u ova dva podžanra. A sve to lepo upakovana i odlično odsvirano.

Predposlednja pesma na albumu je ''Egzekutor'' - nešto što smo već čuli na dobrom delu albuma ali to je samo još jedan dokaz koliko se bend potrudio da se drži koncepta. I za sam kraj ''Rod'' U pitanju je najkraća pesma na albumu ali i tekstualno među jačima. Heh' čini se da su wolfsi najjaču municiju ostavili za kraj boja. 
Крстоноше на пањ ставише нам главе. Мислећ да од нас сужње створит могу. На грудима им вечно почивале море. Никада се нећемо клањат лажном богу! У песми РОДА зачети! У огњу звезда саздани!
Recenziju pisao: Bagzy HB
HB ocena: 10/10


Нема коментара:

Постави коментар